Poniżej prezentujemy najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

Dlaczego warto nas wybrać?

Do każdej kompozycji podchodzimy indywidualnie. Kochamy kwiaty i lubimy nowe wyzwania.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez nasz sklep internetowy. Pełna oferta znajduje się w zakładce „PRODUKTY”. Należy wybrać produkt, który najbardziej Państwu odpowiada, następnie kliknąć „DODAJ DO KOSZYKA. W kolejnym kroku prosimy o wypełnienie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Aby dokończyć składanie zamówienia należy kliknąć „KUPUJĘ I PŁACĘ”.

Dodatkowo, zamówienie można złożyć mailowo( info@florever.pl) lub telefonicznie (536 876 005).

Ile będę czekać na realizację zamówienia?

Jeżeli złożą Państwo zamówienie do godziny 18:00 i opłacą przelewem natychmiastowym bądź wybiorą płatność przy odbiorze osobistym- kwiaty doręczymy kolejnego dnia (bądź w późniejszym terminie wybranym przez Państwa). Zamówienia złożone po tej godzinie dostarczymy w ciągu 2 dni.

 

Jeżeli wybrali Państwo płatność przelewem tradycyjnym, realizacja zamówienia nastąpi w kolejnym dniu po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

 

Wyjątkiem jest dostawa w niedzielę. Aby dostawa była zrealizowana w ten dzień należy złożyć zamówienie do godz. 18 w piątek.

 

 

 

Jaka będzie godzina dostawy?

Doręczenie odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9-21 oraz w soboty i niedziele w godzinach 10-14.

Gdzie i w jakich godzinach mogę osobiście odebrać swoje zamówienie?

Zamówienie można odebrać w sklepie stacjonarnym na ul. Skierniewickiej 34 lok. U9 w Warszawie.

Godziny otwarcia:

  • Poniedziałek-piątek 9-21
  • Sobota i niedziela 10-14

W celu odbioru zamówienia należy się z nami skontaktować i umówić na wybraną godzinę.

Gdzie wysyłacie kwiaty?

Oferujemy doręczenie kwiatów na terenie Warszawy i okolic (do 15 km poza granicami miasta).

Jeśli nie jesteście Państwo pewni, czy mieścicie się w tym zakresie – prosimy o kontakt.

Jak mogę zapłacić?

Mogą Państwo dokonać płatności przelewem natychmiastowym, przelewem tradycyjnym oraz przy odbiorze w sklepie stacjonarnym (gotówka lub karta).

Czy mogę dołączyć liścik do zamówienia?

Tak, oczywiście. Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję „LIŚCIK Z ŻYCZENIAMI” – TAK. Następnie napisać życzenia w okienku „NAPISZ ŻYCZENIA”.

Życzenia wypisujemy odręcznie. Następnie wkładamy je do małej eleganckiej koperty i dołączamy do zamówienia.

Czy do pudełka z kwiatami dołączony jest paragon / faktura?

W związku z tym, że nasze produkty często są zamawiane na prezent, do kwiatów nie dołączamy dokumentu sprzedaży. Paragon lub fakturę wysyłamy na maila podanego w zamówieniu. Oczywiście na Państwa życzenie możemy paragon lub fakturę dodać do pudełka.

Jak pielęgnować żywe kwiaty w pudełku?

Flowerbox’y utrzymują świeżość dłużej niż bukiety. Wewnątrz pudełka znajduje się gąbka nasączona wodą i specjalną odżywką. Dzięki temu kwiaty mają dostęp do wody przez cały czas. Flowerbox jest zatem bezobsługowy. Należy jednak pamiętać, aby nie stał w ciepłym miejscu. Nasze kompozycje utrzymują się do 2 tygodni.

Jak pielęgnować wieczne róże w pudełku?

Wiecznych róż nie należy podlewać, ani trzymać w ciepłym miejscu. Nie mogą być również narażone na działanie promieni słonecznych. Płatki powinny być czyszczone w sposób delikatny i ostrożny. Jeśli zastosują się Państwo do powyższych zaleceń oraz będą przechowywać wieczne róże w temperaturze ok. 20 stopni Celsjusza trwałość kompozycji utrzyma się nawet do 2 lat.